AKKREDITÁLT RENDEZVÉNYEK – SZAKTANÁCSADÓKNAK

Az akkreditált rendezvények után járó kreditpontok jóváírásával kapcsolatban gyakoriak a félreértések. Nem győzzük elégszer hangsúlyozni, melyek azok a fontos tényezők, amiket a szaktanácsadónak szem előtt kell tartania ennél a képzéstípusnál. Egy segédlet formájában szeretnénk felhívni a figyelmet, mik azok a szempontok, amire oda kell figyelni, hogy a képzési kötelezettségeiknek eleget tehessenek.

A szaktanácsadónak először meg kell bizonyosodnia arról, hogy „független” vagy „nem független” formában végzi-e a tevékenységét. Csak a „független” szaktanácsadónak kell kreditet gyűjteni, éves szinten 10 kreditpontot. A névjegyzéki regisztráció évét követő évben szükséges megkezdeni a kreditgyűjtést, tehát a regisztráció évében nincs kötelezettség.

A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) által akkreditált szakmai rendezvényen való részvétel után kreditpont abban az esetben írható jóvá, amennyiben a szaktanácsadónak van olyan engedélyezett tématerülete, amely megegyezik az akkreditált rendezvény témájával, valamint a NAK által kiadott és elfogadott jelenléti ív pontosan kerül kitöltésre.

A szaktanácsadó saját tématerületét megtekintheti az e-Iroda fiókjába belépve a „Saját adatok” menüpont alatt, valamint a NAK Portálon is megtalálható a Szaktanácsadók elérhetősége, ahol a szaktanácsadói tevékenység végzésére jogosult szaktanácsadók és szaktanácsadó szervezetek listájából is lekérdezhetőek az engedélyezett tématerületek.

A rendezvények tématerületei a Szaktanácsadói rendezvénykeresőben érhetőek el, továbbá az e-Iroda fiókban a „Szaktanácsadói rendezvények” menüpont alatt.

A kreditjóváírás értelmezéséhez készült egy részletes segédlet, ami ITT érhető el.

 

NAK / Szakképzés és szaktanácsadás

Címkék:

Kapcsolat

Nemzeti Agrárgazdasági Kamara

Székhely: 1115 Budapest, Bartók Béla út 105-113. (Bartók Udvar)

Adószám: 18399257-2-43

E-mail: ugyfelszolgalat@nak.hu

Zöld szám: +36 80 900 365

Személyes ügyfélfogadás

 

Falugazdász iroda elérhetősége

ŐSTERMELŐ, ŐCSG KERESŐ

Youtube

Facebook

LinkedIn

Instagram

X

Válassza ki a kívánt ügyintézés típusát!

Felhívjunk tagjaink figyelmét, hogy ügyintéző felületünk átalakult. A részletekről érdeklődjön ITT.
  • TagnyilvántartásTagnyilvántartásban szereplő adatok megtekintése, módosítás bejelentése.
  • Tagdíj ügyintézésTagdíjjal kapcsolatos ügyintézés, korrekciós felület, online fizetés, bizonylatok letöltése
  • Ügyfélszolgálati ügyekTagsággal, tagdíjjal kapcsolatos ügyek intézése, egyenleginformáció, illetve egyéb kérdések és kérések ami a tagságot érintik.
  • SzaktanácsadásSzaktanácsadói tevékenységgel kapcsolatos adatok megtekintése, módosítások kezdeményezése, akkreditált rendezvények listájának elérése.
  • Őstermelői/ ŐCSG nyilvántartással kapcsolatos ügyekAz őstermelők és az őstermelők családi gazdasága nyilvántartásba vételével, adatmódosítással, törléssel kapcsolatos ügyintézési elérhetőségek.
  • Családi mezőgazdasági társaságok nyilvántartásával kapcsolatos ügyintézésA családi mezőgazdasági társaságok minősítés kérelmezésének, adatmódosítás bejelentésének, minősítés törlésének ügyintézési elérhetősége.
  • Mezei őrszolgálatokElektronikus ügyintézés önkormányzatoknak a mezei őrszolgálatok nyilvántartásával és a fenntartásukhoz nyújtott állami hozzájárulás iránti kérelmek benyújtásához.
  • Duális képzőhelyek nyilvántartásba vételi kérelemA gazdálkodó szervezetek elektronikus úton is benyújthatják kérelmüket a duális képzőhelyek nyilvántartásába történő felvételükre.
  • Földművesek / Mezőgazdasági termelő szervezetekFöldműves nyilvántartásba vételhez igazolás kiállítása természetes személy esetében arról, hogy a természetes személy kérelmező a mezőgazdasági tevékenységet a kérelem benyújtását megelőző öt évből legalább három évben saját nevében és saját kockázatára folyamatosan folytatta, de az árbevétel - a három év alatt vagy ennek években meghatározott részében - azért maradt el, mert a mező-, erdőgazdasági célú beruházás még nem hasznosulhatott, illetőleg arról, hogy a szervezet legalább egy vezető tisztségviselője vagy a cégvezetője 3 éves üzemi gyakorlattal rendelkezik.
  • Kamarai meghatalmazásKamarai meghatalmazás létesítésének lehetősége az ügyfél számára elektronikus úton. A kamarai meghatalmazás alapján a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara eljárhat ügyfelei érdekében az agrártámogatásokkal kapcsolatos elektronikus ügyintézésben.
  • Okmányhitelesítés kérelemSzármazási bizonyítványok hitelesítése, kiadása, egyéb kereskedelmi dokumentumok láttamozása, valamint ezek nyilvántartása.
  • Szakmai ellenőrzési szakértői névjegyzék pályázati űrlapjaPályázati lehetőség a szakmai ellenőrzési szakértői névjegyzékbe kerüléshez, az agrár duális képzőhelyek nyilvántartásba-vételénél szakértői feladatok ellátása érdekében.
  • Vizsgafelügyelői névjegyzékPályázat benyújtása a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara által nyilvántartott viszgafelügyelői névjegyzékbe.
X

Válassza ki a kívánt ügyintézés típusát!

Felhívjunk tagjaink figyelmét, hogy ügyintéző felületünk átalakult. A részletekről érdeklődjön ITT.
X

E-ÜGYINTÉZÉS KAMARAI BELÉPÉS

...
Az e-Iroda felületre történő belépést követően tagságával és tagdíjával kapcsolatos ügyeket intézhet. Amennyiben szaktanácsadói tevékenységet végez, úgy a belépést követően tevékenységéhez kapcsolódó adatai is megjelennek.

Ha Ön még nem rendelkezik Kamarai nyilvántartási számmal, keresse fel ügyfélszolgálatunkat.

Hasznos tudnivalók az e-Iroda használatához


Lépjen be Kamarai nyilvántartási száma és jelszava megadásával!
Emlékezzen rám