REL együttműködés

Közzétették az iskolagyümölcs és iskolazöldség program 2017/2018. tanévre vonatkozó kifizetési kérelmeinek benyújtásához szükséges nyomtatványokat.

 

 

Az  iskolagyümölcs és iskolazöldség program célja a hazai gyümölcsfogyasztás növelésének elősegítése és az ifjúság táplálkozási szokásainak javítása érdekében a köznevelési intézményekben tanuló gyermekek friss zöldséggel, gyümölccsel vagy 100 százalékos zöldség- és gyümölcslével történő ellátása. A programban az a zöldség-gyümölcs termelői csoport, termelői szervezet, társulás, illetve termelő, valamint kizárólag ezek tulajdonában álló vállalkozás vehet részt, aki/amely rendelkezik a mezőgazdasági és vidékfejlesztési támogatási szerv általi előzetes jóváhagyással a programban történő részvételre vonatkozóan, és a támogatott termék szállítására legalább egy fenntartóval legalább egy köznevelési intézmény vonatkozásában megkötött és a Magyar Államkincstár által jóváhagyott, a 29/2017 FM rendelet 4., 5. és 8.§ szerinti megállapodással.

Kifizetési kérelmek negyedévente az alábbi időszakokban és határidővel nyújthatóak be:
-    az I. időszakban (2017. szeptember 1 – 2017. szeptember 24.) kiszállított termékre vonatkozóan 2017. december 31-éig
-    a II. időszakban (2017. szeptember  25–2017. december 17.) kiszállított termékre vonatkozóan 2018. március 31-éig
-    a III.  időszakban (2018. január 8 – 2018.  március 25.) kiszállított termékre vonatkozóan 2018. június 30-áig,
-    a IV.  időszakban  (2018. március 26 – 2018. május 6.) kiszállított termékre vonatkozóan 2018. augusztus 31-éig,

A kérelmeket egy alkalommal postai úton a kérelmező székhelye / lakhelye szerint illetékes megyei kormányhivatalhoz kell benyújtani.

A  kifizetési  kérelemmel  érintett  időszakra  vonatkozó  benyújtási határidő túllépése esetén a támogatás összegét a Kincstár az alábbiak szerint csökkenti:
a) a benyújtási határidő 1-30 napos túllépése esetén 5%-kal
b) a benyújtási határidő 31 - 60 napos túllépése esetén 10%-kal.

A kifizetési kérelemmel érintett időszakra vonatkozó benyújtási határidő több mint 60 nappal történő túllépése esetén  a támogatás összegét minden további nap után a fennmaradó egyenleg 1%-ával kell csökkenteni.

A kifizetéshez benyújtandó dokumentumok:
-    B0529 számú, ,,Kifizetési kérelem Főlap"
-    B0530 számú, ,,Számlaösszesítő Betétlap"
-    B0531 számú, ,,Kísérő intézkedések Betétlap", amennyiben kísérőintézkedéseket, illetve a kísérőintézkedés keretében ajándékként kiosztott munkafüzetek nyomtatási  költségeit is el kívánja számolni.
-    teljesítési időszakban kiszállított összes támogatott termékről kiállított , hónapra vagy teljesítési időszakra szóló elszámolást tartalmazó számlák vagy gyűjtőszámlák másolatát, amely darabszámban tartalmazza a kiszállított adagok mennyiségét
-    a kifizetési kérelemmel érintett időszakban megvalósított kísérő intézkedések – ideértve a munkafüzetek kiosztásának – megvalósítását tanúsító, a köznevelési intézmény vezetője által kiállított igazolást, amelyben fel kell tüntetni
              o    a kísérő intézkedést megvalósító kérelmező nevét,
              o    a részt vevő tanulók számát,
              o    a megvalósítás időpontját,
              o    a köznevelési intézmény OM azonosító számát,
              o    a kóstoltatott termékek felsorolását,
              o    az átvett munkafüzetek darabszámát, és
              o    a megvalósított intézkedésnek az iskolagyümölcs és iskolazöldség program végrehajtásáról szóló 29/2017. FM rendelet 3. mellékletében felsorolt feltételeknek való megfelelése bemutatását, valamint a teljesítési időszakban a program keretében kiszállított, támogatott termékek termelési, előállítási helyének igazolására alkalmas dokumentumokat.

A kifizetési kérelem B0530 és B0531 számú betétlapjait elektronikus úton, excel formátumban az Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mailcímre meg kell küldeni.

A közlemény és a hozzátartozó kitöltendő formanyomtatványok az alábbi linken érhetők el.

 


(NAK)

Címkék:

Kapcsolat

Nemzeti Agrárgazdasági Kamara

Székhely: 1115 Budapest, Bartók Béla út 105-113. (Bartók Udvar)

Adószám: 18399257-2-43

E-mail: ugyfelszolgalat@nak.hu

Zöld szám: +36 80 900 365

Személyes ügyfélfogadás

 

Ügyfélszolgálati irodák elérhetőségei

Őstermelői adatok lekérdezése

Youtube

Facebook

LinkedIn

Instagram

X

Válassza ki a kívánt ügyintézés típusát!

Felhívjunk tagjaink figyelmét, hogy ügyintéző felületünk átalakult. A részletekről érdeklődjön ITT.
  • TagnyilvántartásTagnyilvántartásban szereplő adatok megtekintése, módosítás bejelentése.
  • Tagdíj ügyintézésTagdíjjal kapcsolatos ügyintézés, korrekciós felület, online fizetés, bizonylatok letöltése
  • Ügyfélszolgálati ügyekTagsággal, tagdíjjal kapcsolatos ügyek intézése, egyenleginformáció, illetve egyéb kérdések és kérések ami a tagságot érintik.
  • SzaktanácsadásSzaktanácsadói tevékenységgel kapcsolatos adatok megtekintése, módosítások kezdeményezése, akkreditált rendezvények listájának elérése.
  • Őstermelői/ ŐCSG nyilvántartással kapcsolatos ügyekAz őstermelők és az őstermelők családi gazdasága nyilvántartásba vételével, adatmódosítással, törléssel kapcsolatos ügyintézési elérhetőségek.
  • Családi mezőgazdasági társaságok nyilvántartásával kapcsolatos ügyintézésA családi mezőgazdasági társaságok minősítés kérelmezésének, adatmódosítás bejelentésének, minősítés törlésének ügyintézési elérhetősége.
  • Mezei őrszolgálatokElektronikus ügyintézés önkormányzatoknak a mezei őrszolgálatok nyilvántartásával és a fenntartásukhoz nyújtott állami hozzájárulás iránti kérelmek benyújtásához.
  • Duális képzőhelyek nyilvántartásba vételi kérelemA gazdálkodó szervezetek elektronikus úton is benyújthatják kérelmüket a duális képzőhelyek nyilvántartásába történő felvételükre.
  • Földművesek / Mezőgazdasági termelő szervezetekFöldműves nyilvántartásba vételhez igazolás kiállítása természetes személy esetében arról, hogy a természetes személy kérelmező a mezőgazdasági tevékenységet a kérelem benyújtását megelőző öt évből legalább három évben saját nevében és saját kockázatára folyamatosan folytatta, de az árbevétel - a három év alatt vagy ennek években meghatározott részében - azért maradt el, mert a mező-, erdőgazdasági célú beruházás még nem hasznosulhatott, illetőleg arról, hogy a szervezet legalább egy vezető tisztségviselője vagy a cégvezetője 3 éves üzemi gyakorlattal rendelkezik.
  • Kamarai meghatalmazásKamarai meghatalmazás létesítésének lehetősége az ügyfél számára elektronikus úton. A kamarai meghatalmazás alapján a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara eljárhat ügyfelei érdekében az agrártámogatásokkal kapcsolatos elektronikus ügyintézésben.
  • Okmányhitelesítés kérelemSzármazási bizonyítványok hitelesítése, kiadása, egyéb kereskedelmi dokumentumok láttamozása, valamint ezek nyilvántartása.
  • Szakmai ellenőrzési szakértői névjegyzék pályázati űrlapjaPályázati lehetőség a szakmai ellenőrzési szakértői névjegyzékbe kerüléshez, az agrár duális képzőhelyek nyilvántartásba-vételénél szakértői feladatok ellátása érdekében.
  • Vizsgafelügyelői névjegyzékPályázat benyújtása a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara által nyilvántartott viszgafelügyelői névjegyzékbe.
X

Válassza ki a kívánt ügyintézés típusát!

Felhívjunk tagjaink figyelmét, hogy ügyintéző felületünk átalakult. A részletekről érdeklődjön ITT.
X

E-ÜGYINTÉZÉS KAMARAI BELÉPÉS

...
Az e-Iroda felületre történő belépést követően tagságával és tagdíjával kapcsolatos ügyeket intézhet. Amennyiben szaktanácsadói tevékenységet végez, úgy a belépést követően tevékenységéhez kapcsolódó adatai is megjelennek.

Ha Ön még nem rendelkezik Kamarai nyilvántartási számmal, keresse fel ügyfélszolgálatunkat.

Hasznos tudnivalók az e-Iroda használatához


Lépjen be Kamarai nyilvántartási száma és jelszava megadásával!
Emlékezzen rám