A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara edukációs kampánya, az Európai Friss Csapat program I. helyezést ért el élelmiszer kategóriában a Trade magazin „Az év legsikeresebb promóciója 2023” versenyen.
Az értékelés egy független 14 tagú szakmai zsűri és egy, a Kantar Hoffmann piackutató által, a fogyasztók bevonásával végzett fókuszcsoportos kutatás együttes eredménye. A díjat így a szakma és a fogyasztók együttes véleménye alapján ítélték oda az Európai Friss Csapat programnak. A díj szervezői elmondták, hogy a NAK programja kapta az összes pályázat közül a legmagasabb értékelést, azaz kategóriától függetlenül is az Európai Friss Csapat volt a legsikeresebbnek ítélt promóció a kiskereskedelemben 2022-ben.
Az Európai Friss Csapat program francia-magyar-belga szakmai szervezetek együttműködésében az EU 80%-os társfinanszírozásával valósul meg. A program Magyarországon a NAK irányításával működő hároméves (2021-2023) edukációs kampány, amelynek célja a friss zöldség- és gyümölcsfogyasztás népszerűsítése a gyermekek és a gyermeket nevelő családok körében. A program arra hívja fel a figyelmet, hogy a friss zöldségek és gyümölcsök könnyen elérhetők, gyorsan elkészíthetők és rendszeres fogyasztásuk hozzájárul a gyermekek egészségének megőrzéséhez.
Ezúton is szeretnénk köszönetet mondani partnereinknek, akik tevékenyen részt vettek vagy segítették a program több éve tartó sikeres megvalósulását: az Interfelnek, a kivitelezésben oroszlánrészt vállaló ügynökségeknek, így a Havas Média Hungary Kft-nek és a La Machinerie francia kreatív ügynökségnek.
Kövesse az Európai Friss Csapatot a kampány honlapján, és közösségi média felületein: Facebook, Instagram, Tiktok.