A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara ügyfélszolgálati pontjain a továbbiakban kizárólag előre egyeztetett időpontban lehetséges a személyes ügyfélfogadás.
A NAK – felelős köztestületként és munkáltatóként – 2020. március 16-tól a mintegy 600 fős, országos falugazdász-hálózatánál rendkívüli ügyfélfogadási rendet vezetett be, hogy a lehető legminimálisabbra csökkentse a koronavírus-járvány terjedésének lehetőségét a személyes ügyféltalálkozások számának korlátozásával.
Azért, hogy a következő, kiemelten fontos időszakban – az egységes kérelmek beadása alatt – a kamarai tagok teljes körű támogatást kapjanak, a munkatársaink egészségének védelme mellett, a NAK módosította ezt az ügyfélfogadási rendet: a meghatározott ügyfélpontokon a továbbiakban KIZÁRÓLAG telefonos vagy e-mailes időpont-egyeztetés után történhet a személyes ügyfélfogadás! A falugazdászok a korábbi ügyfeleket április 20-ig telefonon keresik az időpont-egyeztetés miatt. Ha április 20-ig nem kaptak értesítést, kérjük a kamarai tagokat, keressék a központi ügyfélszolgálatot a 06-80/900-365 számon vagy az Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. címen!
A kiemelt időszak alatt a falugazdászok valamennyi hozzájuk forduló gazdálkodónak segítenek kérelmük beadásában!
(NAK)