Felhívjuk tagjaink és ügyfeleink figyelmét, hogy 2023. április 17-től a származási okmányhitelesítéssel kapcsolatos ügyeket elektronikus felületen is szükséges intézni. A kereskedelmi okmányok, illetve ezek hitelesítése továbbra is papír formátumú marad, a felület a korábban kötelezően benyújtott kamarai kérelem mintát váltja fel.
A kérelem benyújtására a cég törvényes képviselője vagy meghatalmazottja, illetve természetes személy jogosult, ügyfélkapus bejelentkezést követően.
Az elektronikus ügyintézési felület az alábbi linken érhető el: https://urlap.ekozig.nak.hu/
A felületen keresztül kinyomtatott Származási bizonyítvánnyal kérjük, keressék fel hitelesítés céljából az ügyintézés helye szerinti megyei igazgatóságot!
A felület használatáról, a kérelem beadásáról és az okmányhitelesítés folyamatáról IDE kattintva találnak részletes ismertetőt.