Élelmiszer-feldolgozás

Hétfőn kezdetét vette az idei évi Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal felügyeleti díjának bevallása. Az elektronikus felület a NÉBIH honlapján érhető el, melyen a legtöbb élelmiszerlánc szereplőnek május 31-ig van lehetőségük elvégezni a 2020-as bevallásokat. Azért nem az mindenkinek, mert kormány rendelkezései alapján a vendéglátás, közétkeztetés, és turisztikai ágazat szereplőinek a bevallási határideje kitolódik szeptember 30-ára.


A megnyílt felületet ide kattintva érhetik el, amin keresztül a NÉBIH ügyfélprofilja nyílik meg. Meghatalmazás létrehozására vagy kezelésére szintén e menüponton keresztül van lehetősége, ahol - egy ügyfélkapus bejelentkezést követően – megtekinthetőek az előző évben benyújtott meghatalmazások is. Az idei év újdonsága, hogy az önálló képviseleti joggal rendelkező személyek számára nem kell meghatalmazást készíteni, anélkül is eljárhatnak a cégük nevében. A díjbevallás határideje: 2020 május 31.

A NÉBIH továbbra is minden segítséget biztosít a hiánytalan díjbevallás lebonyolításához, amelyhez a segédlet ide kattintva érhető el, míg további hasznos információkat a NÉBIH honlapján érhetnek el. A bevallás első lépései között egy adatellenőrzést érdemes folytatni, ahol megbizonyosodnak, hogy a rendszerben szereplő adataik a valóságnak megfelelőek. Javasolt a beadást nem az utolsó pillanatokra halasztani!

A bevallott felügyeleti díj első részletét július 31-ig kell majd rendezni. Fontos, hogy a vendéglátás, a közétkeztetés és a turisztika ágazatok vállalatai esetében e határidő is 2020. szeptember 30-ra módosul. A kormány 122/2020. (IV. 16.) rendelete értelmében a haladék azokra a vállalkozásokra vonatkozik, akik a 47/2020. (III. 18.) Korm. rendelet 3. § (1) bekezdésében meghatározott ágazatokban működnek és érintettek lehetnek a felügyeleti díj megfizetésében.

Kérdés esetén forduljanak bizalommal a NÉBIH ügyfélszolgálatához a 06-1/336-9024-es telefonszámon, vagy keressék őket a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címen.


Forrás: NÉBIH - Tóth Dénes / NAK

Címkék:

Kapcsolat

Nemzeti Agrárgazdasági Kamara

Székhely: 1115 Budapest, Bartók Béla út 105-113. (Bartók Udvar)

Adószám: 18399257-2-43

E-mail: ugyfelszolgalat@nak.hu

Zöld szám: +36 80 900 365

Személyes ügyfélfogadás

 

Falugazdász iroda elérhetősége

Őstermelői adatok lekérdezése

Youtube

Facebook

LinkedIn

Instagram

X

Válassza ki a kívánt ügyintézés típusát!

Felhívjunk tagjaink figyelmét, hogy ügyintéző felületünk átalakult. A részletekről érdeklődjön ITT.
  • TagnyilvántartásTagnyilvántartásban szereplő adatok megtekintése, módosítás bejelentése.
  • Tagdíj ügyintézésTagdíjjal kapcsolatos ügyintézés, korrekciós felület, online fizetés, bizonylatok letöltése
  • Ügyfélszolgálati ügyekTagsággal, tagdíjjal kapcsolatos ügyek intézése, egyenleginformáció, illetve egyéb kérdések és kérések ami a tagságot érintik.
  • SzaktanácsadásSzaktanácsadói tevékenységgel kapcsolatos adatok megtekintése, módosítások kezdeményezése, akkreditált rendezvények listájának elérése.
  • Őstermelői/ ŐCSG nyilvántartással kapcsolatos ügyekAz őstermelők és az őstermelők családi gazdasága nyilvántartásba vételével, adatmódosítással, törléssel kapcsolatos ügyintézési elérhetőségek.
  • Családi mezőgazdasági társaságok nyilvántartásával kapcsolatos ügyintézésA családi mezőgazdasági társaságok minősítés kérelmezésének, adatmódosítás bejelentésének, minősítés törlésének ügyintézési elérhetősége.
  • Mezei őrszolgálatokElektronikus ügyintézés önkormányzatoknak a mezei őrszolgálatok nyilvántartásával és a fenntartásukhoz nyújtott állami hozzájárulás iránti kérelmek benyújtásához.
  • Duális képzőhelyek nyilvántartásba vételi kérelemA gazdálkodó szervezetek elektronikus úton is benyújthatják kérelmüket a duális képzőhelyek nyilvántartásába történő felvételükre.
  • Földművesek / Mezőgazdasági termelő szervezetekFöldműves nyilvántartásba vételhez igazolás kiállítása természetes személy esetében arról, hogy a természetes személy kérelmező a mezőgazdasági tevékenységet a kérelem benyújtását megelőző öt évből legalább három évben saját nevében és saját kockázatára folyamatosan folytatta, de az árbevétel - a három év alatt vagy ennek években meghatározott részében - azért maradt el, mert a mező-, erdőgazdasági célú beruházás még nem hasznosulhatott, illetőleg arról, hogy a szervezet legalább egy vezető tisztségviselője vagy a cégvezetője 3 éves üzemi gyakorlattal rendelkezik.
  • Kamarai meghatalmazásKamarai meghatalmazás létesítésének lehetősége az ügyfél számára elektronikus úton. A kamarai meghatalmazás alapján a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara eljárhat ügyfelei érdekében az agrártámogatásokkal kapcsolatos elektronikus ügyintézésben.
  • Okmányhitelesítés kérelemSzármazási bizonyítványok hitelesítése, kiadása, egyéb kereskedelmi dokumentumok láttamozása, valamint ezek nyilvántartása.
  • Szakmai ellenőrzési szakértői névjegyzék pályázati űrlapjaPályázati lehetőség a szakmai ellenőrzési szakértői névjegyzékbe kerüléshez, az agrár duális képzőhelyek nyilvántartásba-vételénél szakértői feladatok ellátása érdekében.
  • Vizsgafelügyelői névjegyzékPályázat benyújtása a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara által nyilvántartott viszgafelügyelői névjegyzékbe.
X

Válassza ki a kívánt ügyintézés típusát!

Felhívjunk tagjaink figyelmét, hogy ügyintéző felületünk átalakult. A részletekről érdeklődjön ITT.
X

E-ÜGYINTÉZÉS KAMARAI BELÉPÉS

...
Az e-Iroda felületre történő belépést követően tagságával és tagdíjával kapcsolatos ügyeket intézhet. Amennyiben szaktanácsadói tevékenységet végez, úgy a belépést követően tevékenységéhez kapcsolódó adatai is megjelennek.

Ha Ön még nem rendelkezik Kamarai nyilvántartási számmal, keresse fel ügyfélszolgálatunkat.

Hasznos tudnivalók az e-Iroda használatához


Lépjen be Kamarai nyilvántartási száma és jelszava megadásával!
Emlékezzen rám