AKKREDITÁLT RENDEZVÉNYEK - PARTNEREKNEK

Kiemelten fontos számunkra szaktanácsadóink folyamatos, naprakész információkkal történő ellátása, ezért kérjük a szakmai programok szervezőit, hogy szakmai rendezvények bejelentésével segítsék a névjegyzéki szaktanácsadók tájékoztatását.

Az agrárgazdasági és vidékfejlesztési szaktanácsadói tevékenységről és az agrárgazdasági szaktanácsadási rendszerről szóló 1/2022. (I. 14.) AM rendelet 8. § (1) bekezdése értelmében a független természetes személy szaktanácsadó évente köteles a tématerületéhez kapcsolódó képzés elvégzésére, amelyet tíz kreditpont megszerzésével teljesíthet az Agrárkamara által akkreditált képzés elvégzésével, illetve szakmai rendezvényeken való részvétellel.

Szakmai rendezvényt agrár- és vidékfejlesztési témában egyaránt ajánlhatnak a programok szervezői. A rendezvény tárgya és célja nem lehet közvetlen termék - vagy technológia ajánlás.

A szaktanácsadók képzésének részeként elfogadott szakmai program akkreditálását a program szervezője elektronikus úton kezdeményezi. Az rendezvénybejelentés beküldésére minden év január 1. és december 10. között van lehetőség.

Az akkreditáció folyamata:

  1. Bejelentés:A rendezvény akkreditálását a szervező partner a NAK portálon megtalálható Bejelentőlap megküldésével kezdeményezheti. A teljeskörűen kitöltött Bejelentőlapot a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre kell megküldeni, legalább 15 munkanappal a rendezvényt megelőzően az alábbiak szerint:
  • a Bejelentőlap word.doc formátumban (aláírás nélkül),
  • a cégszerűen aláírt Nyilatkozat (dokumentum utolsó két oldala) szkennelt változatban, és
  • mellékelni kell a rendezvény meghívóját vagy programját.
  1. Visszaigazolás küldése: Amennyiben a rendezvény a szakmai elvárásoknak megfelel, a NAK e-mailen keresztül visszaigazolja az akkreditációt és megküldi a szervező partner által használandó, alábbi dokumentumokat:
  • Személyes részvételt igénylő rendezvény esetében: szakmai beszámoló sablont, jelenléti ívet és elégedettségi kérdőívet;
  • Online rendezvény esetében: szakmai beszámoló sablont és a részvétel igazolására szolgáló sablon dokumentumot.

A program akkreditált rendezvények közé való felvételéről a szaktanácsadók elektronikus úton kapnak tájékoztatást, valamint felkerül a NAK honlapján található Szaktanácsadói rendezvénykeresőbe is.

  1. A rendezvény lebonyolítása:
  • Személyes részvételt igénylő rendezvény esetében a szervező feladata, hogy lehetőséget biztosítson a résztvevő szaktanácsadóknak a megküldött jelenléti ív rendezvény eleji és végi aláírására és kiosztja kizárólag a szaktanácsadók részére készült elégedettségmérő kérdőíveket, valamint elkészíti a szükséges fotókat (3 db).
  • Online rendezvény esetében a szervező feladata dokumentálni a rendezvényen résztvevő szaktanácsadók nevét, névjegyzékszámát és e-mail címét, illetve készíteni kell 3 db képernyőfotót az online rendezvény eltérő időpontjaiban (elején, közepén, végén) a résztvevők látható megjelenítésével.
  1. Visszaküldendő dokumentumok: A szervező partner a rendezvény megvalósulását követő 8 munkanapon belül a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre elektronikusan megküldi:
  • Személyes részvételt igénylő rendezvény esetén:
    • a szaktanácsadók által aláírt jelenléti ívet (szkennelt formában),
    • a résztvevő szaktanácsadóktól visszagyűjtött elégedettségmérő kérdőíveket (szkennelt formában),
    • rövid, legfeljebb 2 oldalas szakmai beszámolót, és
    • legalább 3 db fotót, melyekről egyértelműen beazonosítható a program.
  • Online rendezvény esetén:
    • a résztvevő szaktanácsadók listáját (a megküldött sablon dokumentumot használva),
    • rövid, legfeljebb 2 oldalas szakmai beszámolót, és
    • legalább 3 db képernyőfotót.

 Kérdés esetén a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. email címre várjuk levelét.

 NAK

Kapcsolat

Nemzeti Agrárgazdasági Kamara

Székhely: 1115 Budapest, Bartók Béla út 105-113. (Bartók Udvar)

Adószám: 18399257-2-43

E-mail: ugyfelszolgalat@nak.hu

Zöld szám: +36 80 900 365

Személyes ügyfélfogadás

 

Falugazdász iroda elérhetősége

ŐSTERMELŐ, ŐCSG KERESŐ

Youtube

Facebook

LinkedIn

Instagram

X

Válassza ki a kívánt ügyintézés típusát!

Felhívjunk tagjaink figyelmét, hogy ügyintéző felületünk átalakult. A részletekről érdeklődjön ITT.
  • TagnyilvántartásTagnyilvántartásban szereplő adatok megtekintése, módosítás bejelentése.
  • Tagdíj ügyintézésTagdíjjal kapcsolatos ügyintézés, korrekciós felület, online fizetés, bizonylatok letöltése
  • Ügyfélszolgálati ügyekTagsággal, tagdíjjal kapcsolatos ügyek intézése, egyenleginformáció, illetve egyéb kérdések és kérések ami a tagságot érintik.
  • SzaktanácsadásSzaktanácsadói tevékenységgel kapcsolatos adatok megtekintése, módosítások kezdeményezése, akkreditált rendezvények listájának elérése.
  • Őstermelői/ ŐCSG nyilvántartással kapcsolatos ügyekAz őstermelők és az őstermelők családi gazdasága nyilvántartásba vételével, adatmódosítással, törléssel kapcsolatos ügyintézési elérhetőségek.
  • Családi mezőgazdasági társaságok nyilvántartásával kapcsolatos ügyintézésA családi mezőgazdasági társaságok minősítés kérelmezésének, adatmódosítás bejelentésének, minősítés törlésének ügyintézési elérhetősége.
  • Mezei őrszolgálatokElektronikus ügyintézés önkormányzatoknak a mezei őrszolgálatok nyilvántartásával és a fenntartásukhoz nyújtott állami hozzájárulás iránti kérelmek benyújtásához.
  • Duális képzőhelyek nyilvántartásba vételi kérelemA gazdálkodó szervezetek elektronikus úton is benyújthatják kérelmüket a duális képzőhelyek nyilvántartásába történő felvételükre.
  • Földművesek / Mezőgazdasági termelő szervezetekFöldműves nyilvántartásba vételhez igazolás kiállítása természetes személy esetében arról, hogy a természetes személy kérelmező a mezőgazdasági tevékenységet a kérelem benyújtását megelőző öt évből legalább három évben saját nevében és saját kockázatára folyamatosan folytatta, de az árbevétel - a három év alatt vagy ennek években meghatározott részében - azért maradt el, mert a mező-, erdőgazdasági célú beruházás még nem hasznosulhatott, illetőleg arról, hogy a szervezet legalább egy vezető tisztségviselője vagy a cégvezetője 3 éves üzemi gyakorlattal rendelkezik.
  • Kamarai meghatalmazásKamarai meghatalmazás létesítésének lehetősége az ügyfél számára elektronikus úton. A kamarai meghatalmazás alapján a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara eljárhat ügyfelei érdekében az agrártámogatásokkal kapcsolatos elektronikus ügyintézésben.
  • Okmányhitelesítés kérelemSzármazási bizonyítványok hitelesítése, kiadása, egyéb kereskedelmi dokumentumok láttamozása, valamint ezek nyilvántartása.
  • Szakmai ellenőrzési szakértői névjegyzék pályázati űrlapjaPályázati lehetőség a szakmai ellenőrzési szakértői névjegyzékbe kerüléshez, az agrár duális képzőhelyek nyilvántartásba-vételénél szakértői feladatok ellátása érdekében.
  • Vizsgafelügyelői névjegyzékPályázat benyújtása a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara által nyilvántartott viszgafelügyelői névjegyzékbe.
X

Válassza ki a kívánt ügyintézés típusát!

Felhívjunk tagjaink figyelmét, hogy ügyintéző felületünk átalakult. A részletekről érdeklődjön ITT.
X

E-ÜGYINTÉZÉS KAMARAI BELÉPÉS

...
Az e-Iroda felületre történő belépést követően tagságával és tagdíjával kapcsolatos ügyeket intézhet. Amennyiben szaktanácsadói tevékenységet végez, úgy a belépést követően tevékenységéhez kapcsolódó adatai is megjelennek.

Ha Ön még nem rendelkezik Kamarai nyilvántartási számmal, keresse fel ügyfélszolgálatunkat.

Hasznos tudnivalók az e-Iroda használatához


Lépjen be Kamarai nyilvántartási száma és jelszava megadásával!
Emlékezzen rám