A JELENTKEZÉS LEZÁRULT - A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) Élelmiszeripari Igazgatósága marketing- és termékértékesítési stratégiákkal, valamint -eszközökkel foglalkozó konferenciát rendez 2019. november 5-én, Budaörsön az „EGYÜTT AZ ÉLELMISZERIPARÉRT” programsorozat részeként.
Eltökélt szándékunk, hogy az élelmiszeripari vállalkozások számára olyan kézzelfogható segítséget nyújtsunk a marketingtevékenységük fejlesztéséhez, amelyek által megerősíthetik termékeik pozícióját az élelmiszerpiacon. Ennek érdekében a konferencián az alábbi témákra helyezzük a hangsúlyt:
„Marketing a vállalkozás növekedésének szolgálatában”
A marketing az értékesítés és a forgalomnövelés egyik legfontosabb eszköze, ha jól és cégünkre szabva a megfelelő részeit használjuk. Előadásunkban bemutatjuk a marketing elmeit és azt, hogy ezek hogyan segíthetik vállalkozásunk növekedését.
„Látható és sikeres termék az élelmiszerpiacon: komplex márkaépítés és integrált kampányok”
Hogyan legyen a termékünk látható és megkülönböztethető az élelmiszeripari termékek piacán? A növekvő és változó fogyasztói igények közepette egyre nagyobb a jelentősége a komplex márkaépítésnek, termékpozícionálásnak, a B2C és B2B kommunikáció tudatos stratégia mentén való felépítésének – nem csak akkor, ha új piacra szeretnénk betörni, hanem ha a meglevő piaci pozícióinkat szeretnénk megőrizni. A stratégia tervezéséhez és megvalósításához, az integrált kampányok sikeres lebonyolításához kaphatunk gyakorlatias iránymutatást.
„Az online piackutatás és attitűd mérés modern megoldásai az élelmiszeriparban”
A sikeres piaci működés feltétele a veszélyek és a lehetőségek pontos ismerete. A MindTitude™ olyan piackutatást ajánl, ami gyors (real-time adatgyűjtés és feldolgozás), költséghatékony, alapos, egyszerű, könnyen értelmezhető és komparatív. A rendszer alkalmazható úgynevezett „jövő kutatásra”, azaz képes előre jelezni egy termék, szolgáltatás, vagy épp személy várható fogadtatását, megítélését, erősségeit és gyengeségeit, valamint lehetőségeit akár összehasonlítva egy, vagy több konkurenssel is.
„Trade menedzsment a gyakorlatban - hogyan teljesítsen jól a termékem a kiskereskedelmi forgalomban? Szortiment- és árpolitika, promóciók tervezése és hatékonyság mérése”
Értjük-e, hogy mi történünk a piacunkon? Hogy működnek a vásárlói szokások? Hogyan tudunk sikeres vevőstratégiát kialakítani a nagy üzletláncokkal való együttműködéshez? Hogyan tudjuk az egyes kereskedelmi csatornákat mérni és menedzselni a legjobb értékesítési mutatók elérése érdekében? Hogyan tervezzük meg termékünk promócióit a kiskereskedelmi láncok forgalmában?
Az előadásokat követően a résztvevőknek személyesen lesz lehetőségük kérdezni előadóinktól. A konferencián történő részvétel valamennyi élelmiszeripari tagunk számára ingyenes, de regisztrációhoz kötött! A részletes meghívó itt, a regisztrációs link itt érhető el.
Az érdeklődők további információkat Polczer Katalin élelmiszeripari szakértőtől kaphatnak a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail-címen.
Találkozzunk a rendezvényen!
(nak.hu)