Élelmiszer-feldolgozás

A kiemelkedő színvonalú szolgáltatás biztosítása nem egyszerű feladat, minden üzleti szempontot, infrastruktúrát, személyi hátteret és kutatást figyelembe kell venni. Ezért a TS 16880 útmutatót ad a szervezeteknek arra, hogyan biztosítsanak magas színvonalú vásárlói élményt.


Gazdaságunk egyre inkább élményközpontú gazdasággá válik. Míg a 20. században a termékek és szolgáltatások minősége volt a legfontosabb megkülönböztető tényező, az elmúlt évtizedben ez megváltozott és a vásárlói élmény, a kapott szolgáltatás lett a meghatározó. A jelenlegi és a jövőbeli vásárlókat befolyásolja mások véleménye, mely aránytalanul nagy hatással lehet a cég hírnevére, sikerére vagy bukására.

A globalizáció, az új technológiák, az információáradat, az átláthatóság és a megnövekedett termék- és szolgáltatásválaszték minden piaci résztvevő számára fokozza a versenyt. A vállalkozások törekednek a hosszú távú vevői kapcsolatok kiépítésére és megtartására. Ennek egyik eszköze a vevői élményének fokozása, ami napjainkra az egyik legfontosabb stratégiai iránnyá vált a vállalkozások számára.

Bebizonyosodott, hogy az elégedett ügyfelek nagyobb hajlandósággal fizetnek, és valószínűbb, hogy újravásárolják és ajánlják is a megfelelő szolgáltatást. A növekvő verseny és a növekvő vevői igények jelenlegi helyzetében a szolgáltatás kiválósága nagy érdeklődésre számot tartó téma. A siker és a versenytársak megelőzése érdekében az ügyfeleknek kiemelkedő élményeket, tapasztalatokat kell közvetíteni, azaz a fokozódó versenyben a cégeknek törekedniük kell a „kiemelkedő színvonalú szolgáltatásokra”.

A CEN/TS 16880 „Szolgáltatási kiválóság - kiemelkedő vásárlói élmények létrehozása a szolgáltatás kiválóságán keresztül” műszaki specifikáció útmutatást ad a szolgáltatás kiválóságának megvalósításához annak érdekében, hogy kiemelkedő vevői élményeket teremtsen, meghaladja az ügyfelek elvárásait és elérje az ügyfelek elégedettségét. Nem az alapvető ügyfélszolgálat nyújtására összpontosít.

A TS 16880 egy olyan horizontális európai műszaki specifikáció, melyet minden szolgáltatásnyújtó szervezet alkalmazni tud tevékenységi területétől függetlenül.

A szabvánnyal kapcsolatban további részleteket talál az MSZT oldalán.


(NAK/Polczer Katalin)

Címkék:

Kapcsolat

Nemzeti Agrárgazdasági Kamara

Székhely: 1115 Budapest, Bartók Béla út 105-113. (Bartók Udvar)

Adószám: 18399257-2-43

E-mail: ugyfelszolgalat@nak.hu

Zöld szám: +36 80 900 365

Személyes ügyfélfogadás

 

Ügyfélszolgálati irodák elérhetőségei

Őstermelői adatok lekérdezése

Youtube

Facebook

LinkedIn

Instagram

X

Válassza ki a kívánt ügyintézés típusát!

Felhívjunk tagjaink figyelmét, hogy ügyintéző felületünk átalakult. A részletekről érdeklődjön ITT.
  • TagnyilvántartásTagnyilvántartásban szereplő adatok megtekintése, módosítás bejelentése.
  • Tagdíj ügyintézésTagdíjjal kapcsolatos ügyintézés, korrekciós felület, online fizetés, bizonylatok letöltése
  • Ügyfélszolgálati ügyekTagsággal, tagdíjjal kapcsolatos ügyek intézése, egyenleginformáció, illetve egyéb kérdések és kérések ami a tagságot érintik.
  • SzaktanácsadásSzaktanácsadói tevékenységgel kapcsolatos adatok megtekintése, módosítások kezdeményezése, akkreditált rendezvények listájának elérése.
  • Őstermelői/ ŐCSG nyilvántartással kapcsolatos ügyekAz őstermelők és az őstermelők családi gazdasága nyilvántartásba vételével, adatmódosítással, törléssel kapcsolatos ügyintézési elérhetőségek.
  • Családi mezőgazdasági társaságok nyilvántartásával kapcsolatos ügyintézésA családi mezőgazdasági társaságok minősítés kérelmezésének, adatmódosítás bejelentésének, minősítés törlésének ügyintézési elérhetősége.
  • Mezei őrszolgálatokElektronikus ügyintézés önkormányzatoknak a mezei őrszolgálatok nyilvántartásával és a fenntartásukhoz nyújtott állami hozzájárulás iránti kérelmek benyújtásához.
  • Duális képzőhelyek nyilvántartásba vételi kérelemA gazdálkodó szervezetek elektronikus úton is benyújthatják kérelmüket a duális képzőhelyek nyilvántartásába történő felvételükre.
  • Földművesek / Mezőgazdasági termelő szervezetekFöldműves nyilvántartásba vételhez igazolás kiállítása természetes személy esetében arról, hogy a természetes személy kérelmező a mezőgazdasági tevékenységet a kérelem benyújtását megelőző öt évből legalább három évben saját nevében és saját kockázatára folyamatosan folytatta, de az árbevétel - a három év alatt vagy ennek években meghatározott részében - azért maradt el, mert a mező-, erdőgazdasági célú beruházás még nem hasznosulhatott, illetőleg arról, hogy a szervezet legalább egy vezető tisztségviselője vagy a cégvezetője 3 éves üzemi gyakorlattal rendelkezik.
  • Kamarai meghatalmazásKamarai meghatalmazás létesítésének lehetősége az ügyfél számára elektronikus úton. A kamarai meghatalmazás alapján a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara eljárhat ügyfelei érdekében az agrártámogatásokkal kapcsolatos elektronikus ügyintézésben.
  • Okmányhitelesítés kérelemSzármazási bizonyítványok hitelesítése, kiadása, egyéb kereskedelmi dokumentumok láttamozása, valamint ezek nyilvántartása.
  • Szakmai ellenőrzési szakértői névjegyzék pályázati űrlapjaPályázati lehetőség a szakmai ellenőrzési szakértői névjegyzékbe kerüléshez, az agrár duális képzőhelyek nyilvántartásba-vételénél szakértői feladatok ellátása érdekében.
  • Vizsgafelügyelői névjegyzékPályázat benyújtása a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara által nyilvántartott viszgafelügyelői névjegyzékbe.
X

Válassza ki a kívánt ügyintézés típusát!

Felhívjunk tagjaink figyelmét, hogy ügyintéző felületünk átalakult. A részletekről érdeklődjön ITT.
X

E-ÜGYINTÉZÉS KAMARAI BELÉPÉS

...
Az e-Iroda felületre történő belépést követően tagságával és tagdíjával kapcsolatos ügyeket intézhet. Amennyiben szaktanácsadói tevékenységet végez, úgy a belépést követően tevékenységéhez kapcsolódó adatai is megjelennek.

Ha Ön még nem rendelkezik Kamarai nyilvántartási számmal, keresse fel ügyfélszolgálatunkat.

Hasznos tudnivalók az e-Iroda használatához


Lépjen be Kamarai nyilvántartási száma és jelszava megadásával!
Emlékezzen rám