Piacfelmérő jelleggel megkezdődött a kiváló minőségű, prémium kategóriás élelmiszereket összefogó Áldomás termékek nemzetközi bevezetése.
A Magyar Nemzeti Kereskedőház (MNKH) által életre hívott közösségi márka november 17-20. között, a világhírű séfek és exkluzív londoni éttermek részvételével zajló Taste of London rendezvényen mutatkozik be elsőként a külpiacon. Az Áldomás élelmiszerek nemzetközi értékesítését az Egyesült Királyságban, Japánban és a Skandináv államokban indítják, ugyanakkor a helyi sajátosságoknak megfelelően a kereskedőház minden célpiacra egyedi termékportfóliót állít össze.
A brit főváros legnagyobb gasztronómiai fesztiválja, a Taste of London csaknem 60 ezer érdeklődőt vonz; az MNKH pavilonjában a prémium kategóriás élelmiszereket tömörítő ernyőmárkát, az Áldomást és kiváló minőségű magyar borokat kóstolhatnak és vásárolhatnak az érdeklődők.
Az MNKH az Áldomás közösségi márka létrehozásával a természetes, magas minőségű élelmiszereket előállító cégeket fogja össze. A Taste of London keretében a portfólióban jelenleg megtalálható 30 termék közül tarpai szilvalekvárt, bio csicsókás ketchupot, mangalicakolbászt, lenmagolajat és bio energiagolyót vásárolhatnak meg a brit fogyasztók.
(MTI)